wtorek, 23 lipca 2019

Moje ulubione...

SAŁATKA OWOCOWA Z LODAMI. NIŻEJ PRZEPIS.
Nie trzeba   mistrzowskich umiejętności sztuki kulinarnej, by według przepisu przyrządzić sobie swoje ulubione desery lub  sałatki, zakisić rzodkiewkę, czy marchewkę a nawet kapustę  lub  wykonać  artystyczny , warzywny  misz-masz  w zalewie octowej. A ja  w swoim domowym archiwum, przepisów kulinarnych mam  mnóstwo. Niektóre  z nich już   wypróbowałam i wprowadziłam do domowego menu.  Pierwszy  z nich to. owocowo - lodowy deser, bardzo łatwy i nie wymagający wielkiego nakładu pracy.  Dobry   do natychmiastowej realizacji, gdy np.  wpadają  z wizytą niezapowiedziani goście zwłaszcza, gdy tymi gośćmi są dzieci.  W razie braku lodów   zawsze można wykorzystać sok z cytryny, miód i śmietanę. Uwielbiam też   sałatkę nicejską z tuńczykiem , która     w zupełności może zastąpić   letni obiad.  Przepisy deseru  i sałatki nicejskiej udostępniam  do wykorzystania przez zainteresowane osoby. To tylko niektóre  dania, które   wkradły się  w moje    względy. Uwielbiam też  matiasy  w  przeróżnych    wersjach.  Jedne ze smaczniejszych, to śledzie po sułtańsku, na słodko,  z rodzynkami. I tyle na dziś. Każdy z nas ma swoje ulubione potrawy. Ja  skomentowałam swoje, choć na pewno nie  wszystkie..
SAŁATKA NICEJSKA

PRZEPIS  NA SALATKĘ NICEJSKĄ



WYŻEJ NA ZDJĘCIU, MROŻONA KAWA A OBOK, ARTYSTYCZNE, WARZYWNE  MARYNATY W ZALEWIE OCTOWEJ


ŚLEDŻ PO  SUŁTAŃSKU Mój ulubiony, choć nie tylko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz