poniedziałek, 15 lipca 2019

Dom w moim stylu


Któraż z kobiet nie marzy, by mieć dom, który byłby  jej  ... rajem  na ziemi.  Któraż  nie ma  swojego ulubionego stylu i swoich pragnień w sposobie jego urządzenia. Ja też je mam . Mam też swój ukochany, mocno  ulubiony styl w aranżacji  wnętrza domu i  ogrodu.. Jest to styl znany i lubiany w architekturze wnętrz. To styl shabby shic. Patrząc na to zdjęcie wyżej, które ten styl prezentuje  można powiedzieć, ze jest to styl starych, zdziecinniałych kokotek..., które   nie mogą się rozstać ze swoim bajkowym światem dzieciństwa. Być może..., niekiedy tak jest.  Dla mnie jednak jest to styl  budujący bardzo dobre  samopoczucie psychiczne, dodający  siły i radości  życia, bo  tak on właśnie  na mnie działa. Gdy zagłębimy się  w meandry psychologii, to  dowiemy się , ze piękne  otoczenie, które lubimy, poprawia nasze samopoczucie.  Ktoś powie, ze to styl dworski, królewski, wystawny, drogi. Ja jednak myślę, że   tak nie jest. Bo ileż mogą kosztować  stare meble, którym własnoręcznie można   dać nowe życie i piękne tkaniny , przede wszystkim  o  wzorach kwiatowych, z których można uszyć  powłoczki na  wielkie poduchy, pledy na kanapy i fotele, czy  pościel do sypialni,   Piękne elementy dekoracyjne można tez wykonać  szydełkiem, bo przecież pełno tu  koronek i  szydełkowych akcentów. Piękno tego stylu tkwi w wielu różnych, atrakcyjnych szczegółach  dekoracyjnych, które możemy wykonać same.  A warto stworzyć sobie otoczenie przytulne, piękne i romantyczne, bo przecież  w domu spędzamy  ponad połowę swojego życia. Zdjęcia , zródło Pinterest
Pościel  bogato zdobiona koronkami
Przytulny salon
Piękna komódka





Jadalnia  w stylu shabby shic






Damska toaletka
 Na tarasie


 Przepięknie i przytualnie



Pięknie uszyta pościel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz