wtorek, 25 czerwca 2019

Dom jest tam...



 Z perspektywy  życiowych doświadczeń, jednoznacznie  popieram tezę, ze ,,... dom jest tam, gdzie są ludzie, którzy się kochają..,, Bez  miłości rodziny..., nie da się w żaden sposób stworzyć domu, czyli miejsca, do którego z radością wracasz  strudzona  po pracy. Ale dla każdego z nas, oprócz kochającej się rodziny, dom tworzą także jego elementy i nasze... ukochane zwierzęta.  Dla mnie dom jest tam, gdzie jest  moje zaciszne miejsce w ogrodzie, moja ... ogrodowa huśtawka.... Tak, tak, uwielbiam ogrodowe huśtawki. W moim domu powinien być i kot, i pies. Mój dom jest tam, gdzie jest  mnóstwo kwiatów i miejsce w fotelu, gdzie można usiąść i spokojnie wypić poranna kawę. Dom jest tam, gdzie jest ... spokój, gdzie znajdziesz wytchnienie, gdzie każdy jego zakątek  ma swój urok, bo go sama stworzyłaś, według swoich upodobań i potrzeb. Wreszcie dom jest tam... gdzie mój ukochany mężczyzna, czeka na mnie stęskniony, gdzie nasze dzieci są  szczęśliwe i beztroskie mogą   w spokojnej  i ciepłej atmosferze wzrastać i kształtować swoją osobowość.  Bez miłości..., nie da się tego osiągnąć. W atmosferze   awantur, rękoczynów i wiecznego stresu, nie ma  ani domu, ani rodziny, ani przyszłości. Jest lęk , patologia, ruina, niszczenie, domowe piekło. A to piekło... zniszczy każdą miłość i każdy dom.

To wcale nie musi być pałac


Powinien być własny, ale nie może być... ciasny i niefunkcjonalny

Pies, to jedyne stworzenie na ziemi, które kocha człowieka bardziej niż samego siebie.
Z kotem też można się zaprzyjażnić i...rozmawiać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz