sobota, 19 marca 2022

Zdobienie metodą decoupage

 
Ciąg dalszy mojej pracy nad wielkanocnymi dekoracjami. Tym razem są to ponownie styropianowe jajeczka zdobione metodą decoupage. Tę metodę zdobienia opisałam już dokładnie w postach z lat ubiegłych, więc nie będę  tego opisu tu powtarzała. Odświeżyłam zasoby tych  jajek decoupage, bo choć może nie jest to z mojej strony mistrzowski wysiłek, ale bardzo podobają się  się znajomym, toteż poprzednio wykonane zostały rozdane. A te tez zapewne nie ostatnie. Wciąż myślę o wspięciu się na wyższy szczebel  wykonania, ale   może tego dokonam póżniej, gdyż nie posiadam w tej chwili potrzebnych materiałów, jak chociażby farby akrylowe i inne ozdobniki. Nie dość, ze pandemia, to jeszcze wojna i uszczuplenie  zasobów gotówki z powodu wzrostu cen  wszystkiego, co leży na  sklepowych półkach, wciąż oddalają moje pragnienie  zaspokojenia potrzeb  twórczych w mistrzowski sposób. Zapraszam do obejrzenia, co zrobiłam wczoraj.


















1 komentarz: