sobota, 3 kwietnia 2021

Naklejanki 2021r i wielkanocna drożdżowa babka

 
W planie miałam wykonanie pisanek na białych skorupkach jaj. Poczyniłam  w tym celu nawet odpowiednie przygotowania. Kupiłam niezbędne  do tego celu materiału. Niestety, ta Wielkanoc jest dla mnie wyjątkowo  przykra i bardzo smutna.  Wczoraj tj. 2.04.2021 r marł mój ukochany  Brat, towarzysz  moich dziecięcych z nim zabaw, jak chociażby Sylwestrowe   saneczkowania przez niemal całą noc, w blasku księżyca. Wspólne wycieczki do lasu i nad jeziora. Tego się nie zapomina. Zmarł nagle i niespodziewanie! Jesteśmy zrozpaczeni..., ale taki mamy teraz czas. Niestety,  to nie było zakażenie wirusem. I tym bardziej zagadkowa jest ta śmierć. Dlaczego, z jakiej przyczyny? Nigdy nie chorował, a  tu nagle... odszedł od nas. Jeszcze nie wiemy dlaczego. W takiej atmosferze, aby tradycji stało się zadość, postanowiłam  wykonać kilka  naklejanek. Talent, talentem, ale   ręce już nie takie jak kiedyś. Zesztywniałe stawy, ręce niezdarne. Ale ja we wszystkim upatruję piękno. Nawet w tych niezdarnie  krojonych kwiatkach, wycinanych  z kolorowego papieru... Zresztą..., co ja tu będę pisała. Zapraszam do obejrzenia mojego dzieła a także  skorzystania z przepisu  na drożdżową babkę wielkanocną mojej Mamy.
















Wielkanocna  babka drożdżowa według przepisu m0ojej Mamy. Przepis zamieszczony jest na  we wcześniejszym poście na tym blogu.

2 komentarze:

  1. Lucynko, im bardziej delikatne dekoracje, drobne ,proste, tym upiekszane przedmioty staja sie wyraziste, przemawiaja, daja radosc..jajeczka boskie. te kropeczki, drobne galazki, te delikatne platki migdalowe na wielkanocnej babie...cudo..Masz wyczucie stylu....Pozdrawiam pieknie.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz. Wciąż jeszcze nie spróbowałam wszystkich technik. a na tym blogu najczęściej eksperymentuję. Miały być pisanki na białej skorupce kolorowym woskiem, a wyszły ...naklejanki. A i...palce już sztywne. A te pisaneczki jeszcze też zrobię. szycie na mnie czeka ! Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń