niedziela, 16 lutego 2020

Wielkanocny koszyczek


Mam wielką słabość do wiklinowych koszyczków a do koszyczków z wielkanocną święconką, w szczególności.  Bardzo często szukam  wszędzie wiklinowego koszyczka o nowym kształcie i dostosowuję do niego  dekoracje. Nie zawsze też miałam pojęcie o tym, co do koszyczka ze święconka trzeba włożyć i...dlaczego? Ale... w końcu, zresztą już bardzo dawno, dotarłam do żródeł wiedzy , które  dobrze informują, jak należy przygotować wielkanocna święconkę. A tą wiedzą postanowiłam podzielić się z Wami na tym blogu. Wykonać samodzielnie szydełkiem koronki i serwetkę, zdobiące koszyczek, to też spore wyzwanie. A to dlatego, ze  trzeba stworzyć  takie dekoracje, które  uświetnią wizualny widok święconki, udekorowanej bukszpanem lub mirtem.Myślę, że  ta wiedza  Wam się przyda tak, jak kiedyś była potrzebna mnie. Zdjęcia, żródło...czasopisma kobiece.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz