sobota, 13 listopada 2021

Wystroić choinkę. Boże Narodzenie 2021 r.

 
Przystrojona jodła to najbardziej rozpoznawalny  symbol Świąt Bożego Narodzenia.. Zwyczaj przystrajania zielonego, iglastego drzewka  zadomowił się w Europie na przełomie  XVIII i XIX wieku. Ale od tamtej pory zwyczaj ten jak i akcesoria do  jego celebrowania bardzo się zmieniły. Cieszymy się różnorodnością  choinkowych ozdób oferowanych nam przez  ich producentów i pomysłowością   artystów oraz  swoja własną. Nadal sami tworzymy  przeróżnego rodzaju  choinkowe ozdoby z rożnych  , dostępnych materiałów. W moim przypadku są to także ozdoby tworzone przy pomocy szydełka z kordonków kolorowych i białych, których najnowsze autorskie modele prezentuję  na swoim blogu o szydełkowaniu pt. ,, Romans z szydełkiem ,,. S a to zawieszki w postaci  śnieżynek i dzwonków a także   ozdobione szydełkową koszulkami i wstążkowymi różami  w stylu wiktoriańskim, akrylowe bombki.. Ale obecny wystrój mojego ...sztucznego drzewka, już mi się  opatrzył, zatem chciałabym by nabrał nowego blasku.  Z tego powodu postanowiłam przejrzeć najnowsze trendy  w zdobieniu  choinek. Niektóre  z nich zaprezentowałam   w tym miejscu. Jak wystroić? Skromnie, czy na bogato? Nie wiem jeszcze jak ostatecznie będzie  wyglądała moja choinka w nowym wystroju.  Ale jeśli będzie on przygotowany, to z całą pewnością go tu zaprezentuję.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz