piątek, 26 marca 2021

Covidowa Wielkanoc 2021 roku

 


Z przykrością muszę  napisać, że  Wielkanoc 2021 roku odbędzie się   pod  przymusem wielkich obostrzeń, związanych z pandemią koronawirusa.  Męczymy się już z tą pandemią ponad rok i oby świat wyszedł  z niej jak najbardziej obronną ręką. Polska czeka na dostawę szczepionek a tymczasem  wciąż zwiększa sie liczba zakażeń brytyjska mutacja tego wirusa. W takich okolicznościach i święta są smutne. Ale aby je trochę umilić , jak każdego roku , w zamknięciu, w domowym zaciszu, kameralnie i tylko rodzinnie, przygotowałam kilka  świątecznych dekoracji. Mojej uwadze nie mogła umknąć gałązka wierzby z pisankami. W zasadzie  są to  gałązki sztuczne z bukietem gałązek kwitnącej forsycji, przybrane  styropianowymi pisaneczkami, ozdobionymi metodą decoupage. Naturalne gałązki wierzby z kotkami i kwitnącej naturalnej forsycji byłyby zapewne bardziej wiarygodnym symbolami świat.  Ale   ...jeśli ich nie ma, cieszę z tego, co mam.  Pojawiła się także  doniczka  hiacyntami, które właśnie rozpoczynają kwitnienie. To prezent od mojego Syna na Dzień Kobiet.  Wyrosła także rzeżucha i swoją zielenią dodaje blasku wszystkim dekoracjom. A najbardziej mnie cieszą gałązki kwitnącej jabłoni w moim wazonie. Są ...rewelacyjne! Ale  nie powiedziałam, że  to już dekoracji świątecznych koniec. Będą następne, choć może póżniej.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz