czwartek, 11 czerwca 2020

Moje kwiaty - lato 2020


 W tym roku mam więcej szczęścia.  na moim  balkonie już bujnie mi rozkwitają   biała werbena i purpurowa pelargonia kaskadowa.  Niby to takie nic...a cieszy. Mam nadzieję, ze tego szczęśliwego wzrostu moich balkonowych kwiatków nie zniszczą  lipcowe upały, jeśli takie będą.. Ubiegłego            lata słońce nie tylko wysuszyło ...ale  nawet wypaliło wszystko, co na balkonie miało urosnąć. Aż przykro było patrzeć. Dlatego ..., tak mocno rozczarowana, rozważałam  nawet możliwość dekorowania  balkonu ...kwiatami sztucznymi! W tej chwili jest dobrze. Zobaczymy, co będzie dalej.  Chcę też w donicy  posadzić  dziką winorośl. Jest ona  dekoracyjna jesienią, kiedy  jej liście się zaczerwienią. Będę musiała poskramiać jej rozrost.  A do wazonu kupiłam bukiet sztucznych  kwiatów polnych. Miłość do maków, rumianków i chabrów, czy konwalii  wyniosłam z dzieciństwa, kiedy to jako dziecko , biegałam z koleżankami po okolicznych łąkach zagajnikach. Tych kwiatowych miłości jest więcej. ale w wazonie są te najbardziej kochane...Uwielbiam też kwitnące polne dzwonki, czy  zawilce. Cudowne są kwitnące bzy, jaśminy i kaliny. Zobaczę, co jeszcze  uda mi się wyhodować w moim balkonowym ogródku.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz