poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Nie tak miało być...



 Nie tak miało być. Miałam w  planie wykonanie innej kompozycji  do swojego wielkanocnego flakonu. Miały być gałązki wierzby rosochatej, miały być gałązki  kwitnącej jabłoni,  gałązki bukszpanu a.. jest, jak jest. Musze zadowolić się tym, co w  domu posiadam. A więc są to żółte..., sztuczne róże i sztuczne gałązki wierzby z baziami.  I  żeby to chociaż były  ...tulipany! Ale ... skąd mam je wziąć, skoro muszę  siedzieć w domu! Pozostało mi... swoje marzenia o  pięknej kompozycji pozostawić na czas przyszły. Tę , którą mam, ozdobiłam, wcześniej wykonanymi, styropianowymi jajeczkami, zdobionymi metodą decoupage. I choć ...może to jakoś wygląda, to jednak pozostał mi  wielki niedosyt. Bo spodobały mi się właśnie kompozycje z  gałązkami kwitnącej jabłoni, jak na zdjęciach niżej. Ale...co się zwlecze, to nie uciecze.  Zobaczymy..., co będzie za rok. A tymczasem... mamy spadek zakażeń koronawirusem ... w Polsce. W moim regionie...nie zmarła z powodu pandemii... ani jedna osoba!  Jak na razie...!!! Tego  życzę  wszystkim ludziom na całym świecie. Trzymajcie się !. Jeszcze będzie pięknie!Nie traćcie nadziei....Te serduszka niżej..., są dla Was.






 Styropianowe jajeczka, zdobione metoda decoupage zawisły na   mojej  kompozycji. S a to jajeczka małe, mniejsze od kurzych jajek.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz